Про затвердження плану роботи щодо адаптації учнів до профільного навчання 2022-2023
01.10.2022 Administrator Категорія: Структура навчального року
Україна
ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «загальноосвітня школа і-ііі ступенів-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2»
46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.
НАКАЗ
01.09.2022 №94ж-о
Про затвердження плану роботи щодо адаптації
учнів до профільного навчання
Відповідно Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», керуючись Статутом ТНВК ШПЛ №2, з метою успішної адаптації учнів 10-11 класів до профільного навчання
НАКАЗУЮ
- Педагогічному колективу забезпечити адаптацію учнів 10 класу до профільного навчання.
Педколектив, протягом року
- Затвердити План роботи
щодо адаптації учнів до профільного навчання
у 2022-2023 н.р.
- Контроль за виконанням наказу покладається на заступника директора з навчально-виховної роботи Мар’яш Г.З.
Директор закладу Інна ІВАНЮК
Додаток
Наказ №94ж-о від 01.09.22
План роботи
щодо адаптації учнів до профільного навчання
у 2022-2023 навчальному році
Вид роботи |
Мета |
Відповідальні |
Форма висвітлення інформації |
|||
Перший етап (жовтень) |
||||||
Класно-узагальнювальний контроль у класах |
Проконтролювати стан викладання профільних предметів З’ясувати ступінь адаптації учнів до профільного навчання Виявити учнів, які мають ознаки дезадаптації Проконтролювати ведення шкільної документації
|
Заступник директора з навчальо-виховної роботи (НВР)
|
Аналітична довідка за підсумками класно-узагальнювального контролю. Нарада при директорові |
|||
Психологічне дослідження та анкетування учнів, класів |
Визначити психолого-педагогічні проблеми під час навчання учнів у період адаптації
|
Учителі-«предметники», практичний психолог |
Нарада при заступнику директора з НВР |
|||
Директорські контрольні роботи з укр. мови, математики, профільних предметів |
Виявити рівень підготовленості учнів до профільного навчання
|
Заступник директора з НВР
|
Засідання методичної лабораторії (МЛ) за результатами адміністративних робіт, виявлених пропусківі планування заходів щодо їх ліквідації |
|||
Батьківські збори
|
Ознайомити батьків з особливостями періоду адаптації учнів
|
Класні керівники, учителі-«предметники», |
Рекомендації для батьків |
|||
Педагогічний консиліум «Адаптація учнів до навчання в старшій (профільній) школі» |
Обговорити основні проблеми адаптаційного періоду в учнів Спланувати проведення заходів щодо усунення проблем адаптаційного періоду Скласти індивідуальні навчальні плани для учнів, у яких простежуються ознаки дезадаптації Розробити рекомендації для вчителів-«предметників» щодо поліпшення адаптації учнів до профільного навчання
|
Заступник директора з НВР
|
Протокол консиліуму Рекомендації для вчителів-«предметників» і класних керівників |
|||
Другий етап (листопад–травень) |
||||||
Підбиття підсумків роботи щодо адаптації учнів до профільного навчання |
Проконтролювати виконання рекомендацій, наданих вчителям-«предметникам»і класним керівникам. Проаналізувати результативність проведення заходів щодо поліпшення адаптації учнівдо профільного навчання
|
Заступник директора з НВР, учителі-«предметники», класні керівники
|
Звіт про проведення роботи щодо адаптації учнів до профільного навчання |
|
||