Накази 2022

12.11.2022   Administrator   Категорія: Структура навчального року

 

Україна

ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА                                                                      

 ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «загальноосвітня школа і-ііі ступенів-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2»


46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

 

НАКАЗ

15.08.2022                                                                                         № 88-о

 

Про організацію безпечного освітнього

середовища  в умовах правового

 режиму воєнного стану

Відповідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-IX; Листа МОН «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану» № 1/3737-22 від 29.03.2022, Листа МОН № 1/3371-22 від 06.03.2022 «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій»,  Листа МОН від 29.06.2022 р. № 1/7234-22 «Про підготовку до початку 2022/23 навчального року», Листа МОН № 1/8462-22 від 26.07.2022 року  «Про оптимізацію виконання заходів з підготовки закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану»,

НАКАЗУЮ:

1. Створити безпечне освітнє середовище для здобувачів освіти в 2022-2023 н.р.

Заступники директора з навчально-виховної роботи Гайдамаха І.П.,

Гнатюк Л.І., Корнійчук О.М., Ящишин Г.З., заступник з виховної роботи Ленько О.В., заступник з господарської роботи Хоркавий В.М.

 

2. На засіданні педагогічної ради з питання «Безпечне освітнє середовище як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти» визначити форму здобуття освіти здобувачами освіти, прийняти відповідне рішення.

Заступники директора з навчально-виховної роботи Гайдамаха І.П.,

Гнатюк Л.І., Корнійчук О.М., Ящишин Г.З., заступник з виховної роботи Ленько О.В.

3. До 17.08.2022 р. провести загальношкільні батьківські збори, опитування батьків щодо форми здобуття освіти їх дітьми.

Гайдамаха І.П., класні керівники

4.Завершити роботи щодо облаштування укриття. Виготовити вказівні знаки маршруту руху з приміщень закладу освіти до укриття, розмістити у визначених місцях.

Заступники директора з навчально-виховної роботи Гайдамаха І.П.,

Гнатюк Л.І., Корнійчук О.М., Ящишин Г.З., заступник з виховної роботи Ленько О.В., заступник з господарської роботи Хоркавий В.М.

 

5. Затвердити функціональні обов’язки групи, відповідальної за обслуговування укриття.

Директор І.В. Іванюк до 15.08.2022 р.

6. Затвердити план заходів щодо утримання в стані готовності укриття до прийому здобувачів освіти.

Директор І.В. Іванюк до 17.08.2022 р.

7. Провести навчання з цивільного захисту для формувань ЦЗ щодо дій у разі надзвичайних ситуацій, зокрема сигналу «Повітряна тривога».

 Гайдамаха І.П.

8. Провести навчання для педагогічних працівників щодо алгоритму дій у разі сигналу «Повітряна тривога». Затвердити Алгоритм дій рішенням педагогічної ради.

До 25.08.2022 р. Гайдамаха І.П.

9.Педагогічним працівникам пройти курс навчання щодо надання домедичної допомоги, тренінг «Перша допомога дітям. Тренінг для дитячих закладів».

До 28.08.2022 р.

10. Педагогічним працівникам здійснити превентивні заходи щодо мінної безпеки.

До  01.09.2022 р.

11.Провести тренування учнів та працівників щодо правил поводження під час повітряних тривог, евакуації, перебування у сховищі/укритті. Відпрацювати шляхи руху, місце розміщення закріпити за кожним класом, виготовити вказівні знаки.

До 01.09.2022 р. Класні керівники

12. Забезпечити вміст дитячого наплічника.

Класні керівники, вихователі ГПД. До 01.09.2022 р.

13. Сприяти адаптації здобувачів освіти із числа внутрішньо переміщених осіб, забезпечити антибулінгову роботу щодо новоприбулих дітей.

Ленько О.В.

14. Забезпечити психологічну підтримку здобувачів освіти.

Протягом року. Педагогічні працівники.

15. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор закладу                                       Інна ІВАНЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Україна

ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА                                                                      

 ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «загальноосвітня школа і-ііі ступенів-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2»


46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

 

 

                                                           НАКАЗ

15.08.2022                                                                                               № 89-о

 

Про забезпечення державних гарантій

здобувачам загальної середньої освіти,

працівникам закладу освіти в умовах воєнного стану в Україні

 

Відповідно до частини третьої статті 57 Закону України «Про освіту», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, Указу Президента України №341/2022 від 25 травня 2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Листа Міністерства освіти і науки України від 29 червня 2022 р. № 1/7234-22 «Про підготовку до початку 2022/23 навчального року», керуючись Статутом  ТНВК ШПЛ №2,  з метою забезпечення державних гарантій здобувачам загальної середньої освіти, працівникам закладу загальної освіти в умовах воєнного стану в Україні

 

НАКАЗУЮ:

 1. Адміністрації закладу освіти:

1.1.Здійснити зарахування здобувачів загальної середньої освіти, які вимушені були змінити місце навчання та/або проживання (перебування) і проживають (перебувають) в Україні чи за її межами (далі - здобувачі освіти), до закладів освіти за заявою (її сканованою копією чи фотокопією), що подається до закладу освіти одним з батьків, опікуном, іншим законним представником, родичем здобувача освіти або повнолітнім здобувачем освіти факсом, електронною поштою, іншими засобами зв’язку чи у будь-який інший спосіб (за вибором заявника);

1.2.Забезпечити  здобуття загальної середньої освіти для здобувачів освіти за будь-якою формою, що може забезпечити заклад освіти та є найбільш безпечною для них;

1.3.Здійснювати ведення окремого обліку та формування реєстрів здобувачів освіти за місцем їх перебування (навчання).

Цей наказ діє протягом строку дії воєнного стану в Україні.

2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою та покладаю на заступників директора з навчально-виховної роботи Гнатюк Л.І., Гайдамаху І.П.

 

 

Директор закладу                                       Інна ІВАНЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Україна

ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА                                                                      

 ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «загальноосвітня школа і-ііі ступенів-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2»


46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

 

 

 

 

НАКАЗ

15.08.2022                                                                                                  № 90-о

Про здійснення заходів захисту

 вихованців під час освітнього процесу

 в умовах воєнного стану та надзвичайних ситуацій

Відповідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-IX;ст. 20 Кодексу цивільного захисту України,Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану» та ст. 57 Закону України «Про освіту», Листа МОН «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану» № 1/3737-22 від 29.03.2022,  Листа МОН № 1/3371-22 від 06.03.2022 «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій», Лист МОН від 29.06. 2022 р. № 1/7234-22. «Про підготовку до початку 2022/23 навчального року»,  Листа МОН № 1/8462-22 від 26.07.2022 року «Про оптимізацію виконання заходів з підготовки закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану»

НАКАЗУЮ:

1. Адміністрації закладу освіти:

1.1.Зебезпечити організацію освітнього процесу в очній, (змішаній, дистанційній, індивідуальній – за вибором батьків) формі для осіб, які в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану в Україні чи окремих її місцевостях, оголошених у встановленому порядку (особливий період) були вимушені змінити місце проживання (перебування), залишити робоче місце, місце навчання, незалежно від місця їх проживання (перебування) на час особливого періоду.

 Постійно.

1.2.Забезпечити державні гарантії здобувачам освіти, визначені частиною першою статті ст. 57 Закону України «Про освіту» щодо  створення безпечного освітнього середовища, організації здобуття освіти, освітнього процесу в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду).

 Постійно.

1.3.Здійснювати навчання працівників з питань цивільного захисту згідно графіку;організацію та здійснення під час виникнення надзвичайних ситуацій проведення об’єктових тренувань і навчань з питань цивільного захисту. Згідно графіку.

1.5. Для захисту від деяких факторів небезпеки, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій у мирний час, та дії засобів ураження в особливий період використовувати найпростіші укриття – напівпідвальне приміщення ТНВК ШПЛ №2

У випадку НС.

1.6. Педагогічним працівникам під час сигналу «Повітряна тривога» діяти відповідно Плану реагування на надзвичайні ситуації.

1.7.Обговорити План між батьками, членами колективу та адміністрацією закладу.

1.8. Обговорити та поширити    План серед батьків або інших законних представників дітей.

2.Контроль за виконанням наказу покладається на заступників директора з навчально-виховної роботи Гнатюк Л.І., Гайдамаху І.П.

Директор закладу                                       Інна ІВАНЮК

 

 

 

 

 

 

 

Україна

ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА                                                                      

 ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «загальноосвітня школа і-ііі ступенів-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2»


46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

 

НАКАЗ

01.09.2022                                                                                                  № 94а-о

 

Про вжиття попереджувальних заходів

 та проведення бесід з учнями закладу освіти

з питань уникнення враження мінами

і вибухонебезпечними предметами

Відповідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», згідно Законів  України «Про  освіту»,  «Про загальну середню освіту», Додатку 1 до листа МОН від 17.03.2022 № 1/3485-22 Методичні рекомендації «Про проведення бесід з учнями закладу освіти з питань уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами», Листа МОН від 29.06.2022 р. № 1/7234-22 «Про підготовку до початку 2022/23 навчального року»,  Листа МОН № 1/8462-22 від 26.07.2022 р. «Про оптимізацію виконання заходів з підготовки закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану», керуючись Статутом  ТНВК ШПЛ №2 з метою попередження враження мінами та вибухонебезпечними предметами учасників освітнього процесу

 

НАКАЗУЮ:

 

1.На випадок виявлення вибухонебезпечного предмету вжити  заходів попереджувального характеру:

1.1.Посилити пропускний режиму при вході і в’їзді на територію закладу, пильнувати системи сигналізації і відеоспостереження.

Директор, заступник директора з господарської роботи Хоркавий В.М.

.

1.2.Проводити обходи території закладу і періодичну перевірку складських приміщень на предмет своєчасного виявлення вибухових пристроїв або підозрілих предметів.

заступник директора з господарської роботи Хоркавий В.М.,

 щоденно

1.3.Організувати проведення спільних із працівниками цивільного захисту, правоохоронних органів інструктажів і практичних занять з питань дій у разі загрози або виникнення надзвичайних подій.

 Директор, серпень2022 р.

1.4.У разі виявлення підозрілого предмета працівниками закладу чи учнями потрібно негайно повідомити правоохоронні органи, територіальні органи управління з питань цивільного захисту. У разі виявлення підозрілого предмета

1.5.До прибуття оперативно-слідчої групи співробітникам знаходитися на безпечній відстані від знайденого предмета. У разі потреби – евакуйовувати людей згідно наявному плану евакуації.

Директор. Працівники закладу.

1.6. Забезпечити можливість безперешкодного під’їзду до місця виявлення підозрілого предмету автомашин правоохоронних органів, співробітників територіальних органів управління з питань цивільного захисту, пожежної охорони, невідкладної медичної допомоги, служб експлуатації, забезпечити присутність осіб, що знайшли знахідку, до прибуття оперативно-слідчої групи.

Директор, заступник директора з господарської роботи Хоркавий В.М.

 

1.7.Заборонити  наближатися,  чіпати, розкривати і  переміщати підозрілу знахідку, зафіксувати час її виявлення.

Директор, заступник директора з господарської роботи Хоркавий В.М

2. Педагогічному колективу:

2.1.Організувати проведення бесід класними керівниками щодо питань мінної небезпеки і вибухонебезпечних предметів та дій в надзвичайних ситуаціях

 02.09.2022. Класні керівники

2.2.Не допускати прогулянок дітей без догляду дорослих. Обов’язково обстежувати територію, де проходять прогулянки, з метою виявлення вибухонебезпечних та підозрілих предметів. Пояснювати дітям, про небезпеку, яку несуть незнайомі предмети, покинуті іграшки тощо.

2.3.Проводити з дітьми роз’яснювальну роботу щодо безпечної поведінки в умовах воєнного стану з використанням різних форм організації освітньої діяльності. Для організації роботи з дітьми радимо скористатися інформаційно освітніми матеріалами, що розміщені на сайті МОН :

 «Сучасне довкілля під крилами захисту».

 поради з надання першої психологічної допомоги людям, які пережили кризову подію;

поради від експертів ЮНІСЕФ «Як підтримати дітей у стресових ситуаціях»;  інформаційний комікс для дітей «Поради від захисника України»;

 довідник «У разі надзвичайної ситуації або війни», в якому зібрані поради, як захистити себе у надзвичайній ситуації.

Інтерактивна книга «Мінна безпека» про правила безпечної поведінки у разі виявлення вибухонебезпечних предметів,

«Мінна безпека». Квест.

2.4. Провести інструктажі та бесіди з питань уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами для здобувачів освіти 1-11 класів.

Класні керівники. До 02.09.2022 р.

 

Зміст занять

Клас

1

Види боєприпасів, методи їх розпізнання.        Небезпечні предмети (знахідки) та дії при їх виявленні

1-4

2

Правила поводження з внп, невизначеними предметами та речовинами. Що робити у разі виявлення вибухонебезпечних предметів?

4-5

3

Запобігання дитячого травматизму від внп побутового призначення: горючі та легкозаймисті речовини. Якщо ваш дім або квартира виявилися поблизу епіцентру вибуху?

6-7

4

Якщо ви опинилися поблизу вибуху

4-7

5

Заходи з безпеки під час збирання металевого брухту. правила дії під час виявлення внп

8-11

6

Обережність дітей під час прогулянок – запорука життя та здоров’я. Правила безпеки з вибухонебезпечними предметами.

5-11

 

2.5. Розмістити в групі ТНВК ШПЛ №2та на сайті закладу освіти Пам’ятки про поводження з підозрілими вибухонебезпечними предметами.

До 05.09.2022 р.

2.6.Надіслати Пам’ятки про мінну безпеку батькам і здобувачам освіти. Класні керівники. До 02.09.2022 р.

3. Контроль за виконанням наказу покладається на заступників директора з навчально-виховної роботи Гнатюк Л.І., Гайдамаху І.П.

 

Директор закладу                                       Інна ІВАНЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Україна

ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА                                                                      

 ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «загальноосвітня школа і-ііі ступенів-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2»


46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

                                        

НАКАЗ

01.09.2022                                                                                         №94б-о

 

Про вивчення стану викладання

навчальних предметів у 2022-2023 н.р.

 

Відповідно  до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», відповідно перспективного плану роботи школи на 2020-2025 рр.,з метою підвищення ефективності викладання навчальних предметів, належного рівня оволодіння знаннями учнями, приведення до відповідності рівня навчальних досягнень Державним стандартам освіти та згідно плану внутрішкільного аудиту на 2022-2023 н.р., керуючись Статутом  ТНВК ШПЛ №2

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Організувати внутрішній аудит за викладанням предметів у 2022-2023 н.р.:

 географія, біологія, англійська мова, астрономія, «Основи сім’ї».

2.Розглянути стан викладання предметів на засіданнях педагогічної ради (згідно плану), узагальнити наказом.

3.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор закладу                                       Інна ІВАНЮК

 

 

 

 

\

 

 

 

Україна

ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА                                                                      

 ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «загальноосвітня школа і-ііі ступенів-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2»


46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

                                        

 

 

НАКАЗ

01.09.2022                                                                                         №94в-о

 

Про організацію занять з фізичної культури з учнями

школи у  2022–2023  н. р.

 

Відповідно Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,відповідно до Інструкції про розподіл учнів на групи для занять на уроках фізичної культури, затвердженої наказом МОЗ України та МОН України від 20.07.2009р. за № 518/674, інструктивно-методичних рекомендацій по роботі з дітьми, які віднесені за станом здоров’я до спеціальної та підготовчої групи, програм з фізичної культури та на підставі медичного обстеження учнів (довідок про стан здоров’я, в якій визначається група для занять на уроках фізичної культури), керуючись Статутом  ТНВК ШПЛ №2

 

Н А К А З У Ю:

 

1.  Класним керівникам 1-11-х класів:

1.1. Ознайомити учнів та їх батьків з Інструкцією про розподіл учнів на групи для занять на уроках фізичної культури, затвердженої наказ Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України 20.07.2009 N 518/674, що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 серпня 2009 р. за N 773/16789

2). Забезпечити відвідування учнями, які за станом здоров’я віднесені до спеціальної групи  уроків фізичної культури.

3). Оформити листок здоров’я учнів класу.

2. Заступникам директора з навчально-виховної роботи Гнатюк Л.І., Гайдамасі І.П.:

1). Надавати допомогу  класним керівникам, учням та їх батькам щодо виконання даної інструкції.  Ознайомити зі списком учнів, які за станом здоров’я віднесені до підготовчої та спеціальної групи з фізичної культури, та з даним наказом класних керівників, вчителів фізкультури.

3. Вчителям фізичної культури  Романюку В.Б., Щербині В.Г., Лучанку М.В. та  класним керівникам 1-11 класів:

1). Залучати учнів, віднесених до спеціальної групи, до організації проведення уроку з фізичної культури.

2). Оцінювати учнів, віднесених до спеціальної групи з фізичної культури, записом “зараховано”.

3). Організувати посильні заняття з фізичної культури для учнів, віднесених за станом здоров’я до підготовчої групи .

4) Розробити нормативи, за якими будуть атестуватися учні підготовчої групи, індивідуально для кожного учня з урахуванням хвороби.

5).Забезпечити неухильне виконання Правил безпеки під час проведення занять з фізичної культури і спорту в школі  на уроках, у гуртках, спортивних секціях тощо.

6). Ознайомити учнів з загальними правилами безпеки під час проведення занять із фізичної культури і спорту.

4. Учителям фізичної культури  та вчителям початкових класів:

1). Суворо дотримуватися Правил безпеки під час проведення занять з фізичної культури і спорту в школі.

2). Забезпечити дотримання Загальних правил безпеки під час проведення занять з фізичної культури та спорту.

3). Не допускати до навантажень на уроках фізичної культури учнів, які не пройшли обов'язкового медичного огляду.

4). Забезпечити присутність усіх учнів на уроках незалежно від рівня фізичного розвитку і групи для занять фізичною культурою, а також тимчасово звільнених від них.

5). Взяти під особисту відповідальність встановлення допустимого навантаження на уроці для :учнів, які за станом здоров'я належать до підготовчої та спеціальної груп.

6). Не допускати до фізичних навантажень учнів без спортивного одягу і спортивного взуття.

7). Забезпечити ознайомлення на кожному уроці з правилами поведінки  на спортивному майданчику.

8). Забезпечити проведення опитування учнів до початку уроків про наявність документа про тимчасове звільнення від занять після хвороби або про погане самопочуття.

9). Забезпечити місце для занять на уроках фізичної культури аптечкою з набором медикаментів,перев'язувальних засобів і приладів згідно з орієнтовним переліком та інформацією про місцезнаходження і номером телефону найближчого лікувально-профілактичного закладу, де можуть надати кваліфіковану медичну допомогу.

10).  Забороняти учням виконувати вправи без нагляду вчителя.

11).  Дотримуватися необхідних інтервалів часу в процесі виконання учнями вправ поточним способом (один за одним).

12).  Забезпечити перед кожним заняттям перевірку спортивних снарядів, спортивного обладнання та інвентарю на справність і надійність закріплення.

13). Забезпечити проведення занять із фізичної культури і спорту відповідно до навчальних програм освітньої галузі «Здоров'я і фізична культура».

14). Розмістити на видному місці план евакуації учнів на випадок пожежі зі схемою виведення учасників навчально-виховного процесу з території та всіх приміщень і місць проведення занять із фізичної культури і спорту.

15).  Забороняти носити учням на собі будь-які предмети, небезпечні для себе та інших школярів (ланцюжки, браслети, амулети тощо).

16).  Забезпечити дотримання санітарно-гігієнічних правил і норм під час проведення навчальних занять.

17).  Своєчасно інформувати адміністрацію про будь-які порушення справності й надійного закріплення спортивних снарядів, обладнання та інвентарю.

18).  Забезпечити надання першої допомоги потерпілому та обов'язково відвести його до медичного працівника.

19). Терміново повідомляти адміністрацію закладу про будь-які випадки травмування учнів.

5.Класним керівникам:

1). Ознайомити учнів із Загальними правилами безпеки під час проведення занять із фізичної культури і спорту.

2).Сприяти дотриманню вимог Правил безпеки під час проведення занять з фізичної культури і спорту в школі.

3).Постійно на батьківських зборах проводити бесіди щодо дотримання Правил безпеки під час проведення занять з фізичної культури і спорту в школі.

 

 

6.  Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор закладу                                       Інна ІВАНЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Україна

ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА                                                                      

 ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «загальноосвітня школа і-ііі ступенів-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2»


46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

 

 

 

                                                             НАКАЗ                      

     01.09.2022                                                                                         №94г-о

 

Про вимоги щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму

 

        Відповідно Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», керуючись Статутом  ТНВК ШПЛ №2 , з метою забезпечення дотримання єдиного орфографічного режиму у школі

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Для виконання всіх видів робіт учням мати таку кількість зошитів:

 з іноземної мови — по 2 робочих зошити та один для словника; з української мови — по 2 зошити;

з математики: у 1—6-х класах — по 2 зошити, у 7—9-х класах — по 3 зошити (2 — з алгебри, 1— з геометрії), у 10—11 -х класах — по 2 зошити (1— з алгебри і початків аналізу, 1 — з геометрії);

з фізики, хімії — по 2 зошити (1 — для виконання класних і домашніх навчальних робіт та розв'язування задач, 1 — для оформлення лабораторних, практичних робіт, практикумів);

 з біології, географії, природознавства, історії, правознавства, астрономії, креслення, інформатики, факультативних занять, ПВП, образотворчого мистецтва — по 1 зошиту;

 з музики — 1 нотний зошит.

2.Для контрольних робіт і тематичного опитування з української та іноземної мови , математики, фізики, хімії виділити спеціальні зошити.

3.У зошитах з української мови  та літератури записувати вид роботи, одним рядком нижче — її назву, наприклад:

Диктант             Переказ

Проліски            Літечко

Це стосується і невеликих за обсягом робіт, які виконуються в зошитах для класних і домашніх робіт.

4.3 фізики, хімії та математики записувати назву теми.

5. Встановити такий порядок ведення зошитів:

Писати в зошитах акуратно, чітко.

Уніфікувати підписи на обкладинках зошитів:

Зошит

з української мови

учня 5А1 класу

ТНВК ШПЛ №2

Іваненка Володимира

У зошитах з іноземної мови записувати словами назву дня тижня, число і місяць. У зошитах з інших предметів дату записувати словами, в окремому рядку вказувати, класна чи домашня робота, зазначати назву теми уроку, вид роботи, назву зв'язного тексту, наприклад:

Десяте вересня

Класна робота

Вправа 126 (Задача 237)

Дотримуватись абзаців. Між датою і заголовком, назвою виду роботи і заголовком, а також між заголовком і текстом у зошитах з української та іноземної мов рядка не пропускати. У зошитах з математики між цими записами пропускати одну клітинку. Між останнім рядком тексту однієї письмової роботи і датою або заголовком (назвою виду) наступної роботи у зошитах з української та іноземної мов пропускати два рядки, у зошитах з математики — чотири клітинки.

Акуратно виконувати підкреслення, креслення, умовні позначення олівцем або ручкою чорного кольору.

Помилки виправляти таким чином: неправильно написану літеру або пунктуаційний знак закреслювати скісною рискою, замість закресленого надписувати потрібні літери, слова, речення. Не брати неправильно написаних знаків у дужки.

6.Встановити такий порядок перевірки письмових робіт учителем:

 Зошити учнів, у яких виконуються навчальні класні і домашні роботи, перевіряти:

 з української  мови і математики у 1—5-х класах — після кожного уроку в усіх учнів; у 6—9-х класах — після кожного уроку тільки в учнів з початковим рівнем навчальних досягнень, у решти — не всі роботи, а тільки найбільш важливі, але з таким розрахунком, щоб раз на тиждень перевіряти зошити всіх учнів (з геометрії у 7—9-х класах — один раз на два тижні); у 10—11-х класах з математики — після кожного уроку в учнів з початковим рівнем навчальних досягнень, у решти — найбільш важливі роботи (загалом зошити в усіх учнів перевіряти 2 рази на місяць);

з іноземної  мови у 5—6-х класах — після кожного уроку; у 7— 11 –х класах— після кожного уроку тільки в учнів з початковим рівнем навчальних досягнень; не всі роботи, а тільки найбільш важливі — в учнів із високою успішністю (з таким розрахунком, щоб один раз на два тижні виставляти оцінки всім учням); у 10—11-х класах — не менш як один раз на місяць; зошити-словники — так само;

 з літератури у 5—9-х класах — не менш ніж два рази на місяць; у 10—11-х класах — не менш ніж один раз на місяць;

з історії, географії, біології, фізики, хімії, інформатики, креслення, астрономії— вибірково, але з таким розрахунком, щоб кожний зошит перевіряти не менше ніж один-два рази на квартал.

6.Підкреслення і виправлення помилок робити тільки червоною пастою (чорнилом, олівцем).

Оцінку за ведення зошитів з української мови, літератури виставляти у класний журнал кожного місяця, за ведення зошита з літератури у 5-му класі — двічі на семестр.

Обов'язково оцінювати всі контрольні роботи із внесенням балів до класного журналу. За самостійні навчальні письмові роботи також виставляти оцінку в журналі.

Учнівські роботи над помилками виконувати у зошитах з письмових робіт.

Встановити, що зошити для контрольних робіт та тематичного тестування зберігаються у кабінетах заступників директора як документи, що належать до переліку шкільної документації.

Розглянути можливості забезпечення учнів зошитами шкільного зразка з уніфікованими написами на них.

7.Згідно з рішенням педагогічної ради школи від 29 серпня поточного року вважати обов'язковим ведення  класних журналів чорнилами чорного кольору.

 

Директор закладу                                       Інна ІВАНЮК

 

                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Україна

ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА                                                                      

 ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «загальноосвітня школа і-ііі ступенів-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2»


46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

 

 

НАКАЗ

      01.09.2022                                                                                         №94д-о

 

Про організацію адаптаційного періоду

для учнів 5 класу НУШ

 

        Відповідно Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», відповідно Методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України від 24.05.2013 №1/9-368 щодо організації навчально-виховного процесу у п’ятих класах, на виконання заходів щодо реалізації вимог НУШ, керуючись Статутом ТНВК ШПЛ №2, з метою  подолання труднощів адаптації учнів 5 класу в основній школі,

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Педагогічному колективу дотримуватись загальних рекомендацій щодо організації освітнього процесу у 5 класі.

Пост., педколектив

2.Провести батьківські збори за участю учнів з питання впровадження новацій у 5 класі відповідно Концепції НУШ. На батьківські збори запросити вчителів-предметників та провести екскурсію по поверхах, кабінетах, розподілити обов’язки серед учнів. Обрати батьківський комітет.

кл. кер. 5-х класів

3. Реалізуючи принцип педагогіки партнерства разом з батьками створити мотивуюче освітнє середовище в класах, де будуть навчатися учні 5-х класів .

Директор, кл.керівники 5-х класів

4.Обладнати куточок для батьків у 5-х  класах. Виготовити для батьків «Поради батькам».

5. Повідомляти батьків здобувачів знань 5-класників про досягнення учнів через учнівський щоденник, інші форми взаємодії. Використовувати систему заохочень - грамоти, подяки батькам.

Вч.-предметники

6. Для профілактики стомлюваності, порушення статури, зору учнів на уроках проводити фізкультхвилинки та гімнастику для очей, на перервах організовувати рухову активність учнів, проводити музичні перерви.

Педколектив, прот.року

7.Виготовити куточок «Режим дня школяра».

8.Затвердити План адаптації

Клас.керівники

9.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

 

Директор закладу                                       Інна ІВАНЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Наказ №94д-о від 01.09.22

 

План роботи

щодо забезпечення адаптації учнів до навчання 5-х класах у 2022-2023 н.р.

 

Строк
виконання

Зміст роботи

Відповідальні

Травень —

початоквересня

Провести психолого-педагогічне діагностування психологічної готовності учнів до навчання у п’ятому класі

 

Заступник

Директора з навчально-виховної роботи (НВР), учителі-«предметники», які працюватимуть з

учнями п’ятих класів, практичний психолог, класні керівники

 

Ознайомити батьків із психологічними особливостями учнів цієї вікової категорії

 

Практичний

психолог, класні

керівники

 

Провести консультування для вчителів-«предметників»та класних керівників щодо особливостей адаптаційного періоду учнів 5 класу

 

Практичний

психолог

 

Здійснити комплектування 5 класу

 

Заступник

Директора з НВР, практичний

психолог, класні керівники

 

Вересень–жовтень

Спостерігати за адаптацією учнів до навчання у п’ятих класах на уроках та в позаурочний час та фіксувати результати спостережень за такими параметрами:

  • Особистісні особливості учнів
  • Формування передумов навчальної діяльності
  • Взаємини з однокласниками

 

Заступник директора з НВР, учителі-«предметники», практичний психолог, класні керівники

 

Провести  роботу з учнями 5-х класів для профілактики дезадаптації

 

Практичний психолог

 

Організувати методичну роботу учителів-«предметників»та класних керівників щодо структурування навчального процесу відповідно до індивідуальних особливостей учнів

 

Заступник директора з НВР, практичний психолог

 

Провести групові та індивідуальні консультації учителів-«предметників»та класних керівників

 

Практичний психолог

 

Розробити єдиний підхід до кожного учня і єдину систему вимог до класу

 

Заступник директора з НВР, учителі-«предметники», практичний психолог, класні керівники

 

Листопад

Виявити ознаки дезадаптації учнів п’ятих класів та з’ясувати її причини,здійснювати корекцію дезадаптації

 

практичний психолог, класні керівники

 

Провести просвітницьку роботу з батьками щодо ознайомлення їх з труднощами адаптаційного періоду та надати індивідуальну консультативну допомогу

 

учителі-«предметники», практичний психолог, класні керівники

 

 

Провести анкетування та тестування батьків щодо уточнення рівня адаптації учнів до навчання у 5 класі та визначення їхнього ставлення до навчального процесу

 

Практичний психолог, класні керівники

 

Узагальнити  інформацію про процес адаптації кожного учня 5 класу

 

учителі-«предметники», практичний психолог, класні керівники

 

Проаналізувати роботу педагогічного колективу та батьків під час адаптаційного періоду учнів 5класу; виявити тих учнів, у яких виникали труднощі під час адаптаційного періоду

 

Заступник директора з НВР, учителі-«предметники», практичний психолог

Провести засідання педагогічної ради за результатами аналізування підсумків роботи щодо полегшення адаптації учнів до навчання у 5 класі

 

Адміністрація навчальногозакладу, учителі-«предметники», практичний психолог

 

Грудень

Здійснити корекційно-розвивальну роботу з учнями у формі індивідуальних занять та занять у малих групах з метою подолання труднощів, що виникли під час адаптаційного періоду

 

Практичний психолог

 

Провести консультації для батьків учнів 5 класу

 

Класні керівники, учителі-«предметники», практичнийпсихолог

 

Проаналізувати процес адаптації учнів п’ятих класів

 

Адміністрація навчальногозакладу, учителі-«предметники», практичний психолог, класнікерівники

 

 

 

 

Україна

ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА                                                                      

 ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «загальноосвітня школа і-ііі ступенів-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2»


46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

 

НАКАЗ

      01.09.2022                                                                                         №94ж-о

 

Про затвердження плану роботи щодо адаптації

 учнів до профільного навчання

 

  Відповідно Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,  керуючись Статутом ТНВК ШПЛ №2, з метою успішної адаптації учнів 10-11 класів до профільного навчання

 

НАКАЗУЮ

 

  1. Педагогічному колективу забезпечити адаптацію учнів 10 класу до профільного навчання.

Педколектив, протягом року

  1. Затвердити План роботи
    щодо адаптації учнів до профільного навчання
    у 2022-2023 н.р.
  2.  
  1. Контроль за виконанням наказу покладається на заступника директора з навчально-виховної роботи Мар’яш Г.З.

 

Директор закладу                                       Інна ІВАНЮК

 

 

 

Додаток

Наказ №94ж-о від 01.09.22

 

План роботи
щодо адаптації учнів до профільного навчання
у 2022-2023 навчальному році

 

 

Вид роботи

Мета

Відповідальні

Форма висвітлення інформації

Перший етап (жовтень)

Класно-узагальнювальний контроль у класах

Проконтролювати стан викладання профільних предметів

З’ясувати ступінь адаптації учнів до профільного навчання

Виявити учнів, які мають ознаки дезадаптації

Проконтролювати ведення шкільної документації

 

Заступник директора з навчальо-виховної роботи (НВР)

 

Аналітична довідка за підсумками класно-узагальнювального контролю.

Нарада при директорові

Психологічне дослідження та анкетування учнів, класів

Визначити психолого-педагогічні проблеми під час навчання учнів у період адаптації

 

Учителі-«предметники», практичний психолог

Нарада при заступнику директора з НВР

Директорські контрольні роботи з укр. мови, математики, профільних предметів

Виявити рівень підготовленості учнів до профільного навчання

 

Заступник директора з НВР

 

Засідання методичної лабораторії (МЛ) за результатами адміністративних робіт, виявлених пропусківі планування заходів щодо їх ліквідації

Батьківські збори

 

 

 

Ознайомити батьків з особливостями періоду адаптації учнів

 

Класні

керівники, учителі-«предметники»,

Рекомендації для батьків

Педагогічний консиліум «Адаптація учнів до навчання в старшій (профільній) школі»

Обговорити основні проблеми адаптаційного періоду в учнів

Спланувати проведення заходів щодо усунення проблем адаптаційного періоду

Скласти індивідуальні навчальні плани для учнів, у яких простежуються ознаки дезадаптації

Розробити рекомендації для вчителів-«предметників» щодо поліпшення адаптації учнів до профільного навчання

 

Заступник

директора з НВР

 

Протокол консиліуму

Рекомендації для вчителів-«предметників» і класних керівників

Другий етап (листопад–травень)

Підбиття підсумків роботи щодо адаптації учнів до профільного навчання

Проконтролювати виконання рекомендацій, наданих вчителям-«предметникам»і класним керівникам.

Проаналізувати результативність проведення заходів щодо поліпшення адаптації учнівдо профільного навчання

 

Заступник директора з НВР, учителі-«предметники», класні керівники

 

Звіт про проведення роботи щодо адаптації учнів до профільного навчання