Порядок органіації освітнього процесу в умовах поширення коронавівусної хвороби 2021

08.10.2021   Administrator   Категорія: COVID-19

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням педагогічної ради

від «31» серпня 2021р.

Протокол № 1

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК

ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

У Тернопільському навчально- виховному комплексі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – правовий ліцей №2»

у 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ В ЗВ'ЯЗКУ З ПОШИРЕННЯМ КОРОНАВІРУСНОЇ ХВОРОБИ (СОVID-19)

Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу ДСанПІН 5.5.2.008-01, відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», на виконання пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 20 липня 2020 року №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», Постановою № 42 від 30 липня 2020 року «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», Листа МОНУ № 1/9-420 від 05.08.2020 року «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», Постанови МОЗУ № 50 від 22 серпня 2020 року «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)» , відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 787  «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від    9 грудня 2020 р. № 1236» на території України на період дії карантину, в разі переходу області до жовтого, помаранчевого чи червоного карантинного рівня епідемічної безпеки, запроваджуються додаткові обмежувальні протиепідемічні заходи, а саме забороняється відвідування закладів освіти здобувачами освіти та проведення в закладах освіти масових заходів (вистав, свят, концертів) за участю здобувачів освіти у разі відсутності у більш як 20 відсотків персоналу закладу освіти документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації та з метою недопущення поширення захворювань серед здобувачів освіти, педагогічних працівників, технічного персоналу спричинених вірусом 2019-nCov.

 

Врахувавши вищезазначені рекомендації у роботі, забезпечити створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2021/2022 навчальному році та прийняти Тимчасове положення щодо організації роботи ТНВК ШПЛ №2 у 2021/2022 навчальному році.

РОЗДІЛ І.

КАРАНТИННІ ОБМЕЖЕННЯ ЗАЛЕЖНО ВІД ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ СИТУАЦІЇ ЗА РІВНЕМ ЕПІДЕМІЧНОЇ НЕБЕЗПЕКИ ПОШИРЕННЯ COVID-19

  1. 2021/2022 навчальний рік у школі розпочався  відповідно до особливостей епідеміологічної ситуації в регіоні, в місті Тернополі (рівень епідемічної небезпеки визначається рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій). У регіоні, щодо якого відсутнє рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій про встановлення рівня епідемічної небезпеки, застосовуються протиепідемічні, заходи, передбачені для «зеленого» рівня епідемічної небезпеки поширення СОVID-19.
  •  

Зелена зона

Немає сплеску захворювань, завантаженість ліжок у лікарні на рівні 5%.

перебування у громадських будівлях в масках або респіраторах;

проведення масових заходів: не більше 1 людини на 5 квадратних метрів;

кінотеатри із заповненістю на 50%;

перевезення пасажирів тільки в межах сидячих місць.

Жовта зона

Якщо 5 днів поспіль змінюються показники захворювань. При цьому завантаженість лікарняних ліжок на рівні від 5% до 50%.

відвідування установ соціального захисту, в яких перебувають люди похилого віку, крім тих, що надають послуги кризово;

обмеження зеленої зони зберігаються.

Помаранчева зона

Завантаження ліжок становить понад 50%.

діяльність закладів розміщення (хостели, туристичні бази тощо), окрім готелів;

діяльність розважальних закладів, ресторанів у нічний час;

планові госпіталізації в лікарнях;

спортзали, фітнес-центри, заклади культури;

прийом нових змін в дитячі табори;

обмеження для масових заходів: 1 людина на 20 кв. м. та не більше 100 людей;

обмеження жовтої і зеленої зон зберігаються.

  • «червоний» рівень епідемічної небезпеки - відвідування закладів освіти здобувачами загальної середньої освіти заборонено, а отже, освітній процес забезпечується з використанням технологій дистанційного навчання.

Червона зона

У разі сплеску захворювань та завантаженості ліжок більше ніж на 75%.

робота громадського транспорту;

відвідування закладів освіти;

діяльність ТРЦ, кафе та ресторанів;

обмеження зеленої, жовтої та поморанчевої зон зберігаються

 

Рішення щодо особливостей організації освітнього процесу у навчальному закладі освіти в умовах «зеленого», «жовтого» або «помаранчевого» рівнів епідемічної небезпеки приймає педагогічна рада закладу освіти з урахуванням Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням короновірусної хвороби (СОVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42.

 

 

РОЗДІЛ ІІ.

ПІДГОТОВЧІ ЗАХОДИ ЩОДО ВІДНОВЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Підготовка закладу освіти здійснюється з урахуванням протиепідемічних та профілактичних заходів, у тому числі:

  • завершення ремонтних та профілактичних робіт, здійснення прибирання усіх навчальних приміщень та прилеглої території закладу освіти (дезінфекція поверхонь, перевірка вікон щодо забезпечення наскрізного та кутового провітрювання; відкриття та дезінфікування жалюзійних решіток на отворах вентиляційної системи, фільтрів кондиціонерів тощо) згідно графіка, привертаємо увагу до неприпустимості залучення здобувачів освіти до проведення вищезазначених заходів; (Додаток 1,2,3).
  • створення умов для мінімізації ризику інфікування (наприклад, визначення приміщень для окремого зберігання верхнього одягу (взуття) для різних вікових груп учнів, працівників закладу освіти; встановлення бактерицидних ламп), збільшення вільного простору в навчальних приміщеннях (прибирання зайвих меблів, устаткування, килимів, м’яких іграшок тощо);
  • виокремлення та обладнання спеціального приміщення для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури – кімната ізоляції (медичний кабінет);
  • передбачення місць для дезінфекції рук, забезпечення наявності засобів дезінфекції та розміщення контейнерів для використаних засобів індивідуального захисту тощо. Усі передбачені місця визначені наклейками та попереджувальними знаками;
  • впровадження заходів щодо застосовування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами (відкриття декількох входів до приміщення, гнучкого графіку початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти, використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього - руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій учнів тощо) відповідно до графіків та маршрутів пересування учнів;(Додаток 4,5).
  • закріплення за класами певних навчальних кабінетів для мінімізації пересування учнів у приміщеннях закладу освіти;
  • організація питного режиму учасників освітнього процесу, зокрема із використанням індивідуального або одноразового посуду визначено наказом по школі № _________ від ______________2021 року (Додаток 6);
  • організація харчування здобувачів загальної середньої освіти відповідно до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням короновірусної хвороби (СОVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України за графіком (Додаток 7).

 

РОЗДІЛ ІІІ.

ОСОБЛИВОСТІ ВІДВІДУВАННЯ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

  • Працівники закладу та здобувачі освіти, їхні батьки або інші законні представники (далі - батьки) мають бути поінформовані про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу освіти та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОVID-19);
  • Класним керівника та адміністрації школи надавати роз'яснення батькам здобувачів освіти щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування закладу освіти сторонніми особами. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснювати переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв'язку;
  • изначити Ленько Оксану Валеріївну, заступника директора з виховної роботи,відповідальною за координацію проведення інформаційних заходів з профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОVID-19), інших респіраторних захворювань (визначено наказом по школі № _________ від ______________2021 року); (Додаток 8).
  • Медичній сестрі Дробницькій Ользі Іванівні проводити моніторинг стану здоров'я учнів і працівників закладу освіти шляхом проведення медичним працівником закладу освіти (у разі її відсутності –Ленько Оксані Валеріївні ) термометрії та опитування щодо самопочуття, а також організації регулярної комунікації з батьками учнів для з’ясування стану здоров'я учнів. (визначено наказом по школі № _________ від ______________2021 року); (Додаток 9).
  • Відповідальним за щоденний контроль за ситуацією з запобігання короно- вірусної інфекції в навчальному закладі освіти заступникам з навчально-виховної роботи Гнатюк Л.І., Гайдамасі І.П., Корнійчук О.М. (Додаток 10):
  • проводити щоденний контроль за виконанням Тимчасових рекомендацій;
  • вести роз'яснювальну роботу з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти;
  • діяти відповідно до алгоритму дій на випадок надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти;(Додаток 11)
  • недопускати до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я;
  • проводити інструктажі для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.
  • Допуск до роботи персоналу закладу освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром. Працівники із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад   37.2 С не допускаються на робоче місце.
  • працівники закладу допускаються лише при наявності засобів індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника (або використання тканинних масок).Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.
  • Усі відходи (використані засоби індивідуального захисту, паперові серветки) централізовано збирати в окремі контейнери ;
  • Обмежувати проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти - проведення педагогічних рад, засідань ректоратів, конкурсних комісій, конференцій трудового колективу тощо);
  • одити до приміщення закладу дозволяти лише при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим.
  • На вході до всіх приміщень закладу обробляти руки біля спеціально організованих місць антисептичними засобами. Всі місця для обробки рук позначені яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо).
  • Пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами, аудиторіями повинно бути мінімізованим, зокрема, шляхом проведення занять впродовж дня для одного і того ж класу (групи) в одній і тій самій аудиторії (кабінеті), застосування модульного підходу до організації вивчення дисциплін тощо);
  • чням 1-4 класів дозволено пересуватися у закладах освіти без маски чи респіратора;
  • За можливості забезпечити проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі;
  • Постійно здійснювати профілактичні заходи щодо недопущення розповсюдження інфекцій серед дітей та дорослих, мити руки з милом і працівникам і учням після кожної перерви;
  • Усім педагогічним та технічним працівникам дотримуватись алгоритму дій щодо недопущення поширення коронавірусної інфекції ( Додаток 10).

РОЗДІЛ ІV

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Відповідно до рекомендацій МОЗ, ВООЗ, медичних організацій інших країн пріоритетом організації освітнього процесу в закладах освіти є дотримання принципів соціального дистанціювання, правил гігієни, використання засобів індивідуального захисту та уникнення масових скупчень осіб.

Тому організація освітнього процесу в закладі освіти забезпечується з урахуванням:

  • вимог соціального дистанціювання;
  • регулярного моніторингу та аналізу відвідування занять учнями з метою раннього виявлення збільшення захворюваності та інформування служби громадського здоров'я у випадку різкого збільшення;
  • дотримання нормативів наповнюваності класів та інших вимог законодавства про освіту;
  • запровадити гнучку структуру навчального року, передбачивши можливість внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації;
  • запропонувати батькам учнів, які належать до категорій, яким не рекомендовано перебування в закладах освіти (особам із хронічними легеневими хворобами; особам, які мають розлади імунної системи; особам із захворюванням на цукровий діабет тощо), продовжити навчання за формами здобуття освіти, що максимально відповідають потребам їхнього захисту та безпеки (наприклад, педагогічний патронаж, екстернатна, сімейна (домашня) або дистанційна форми здобуття освіти);
  • з метою забезпечення соціальної дистанції під час навчання використовувати великі приміщення (зокрема, актові зали, рекреації, коридори, адаптовані для потреб навчання), за сприятливих погодних умов забезпечувати проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі; проводити навчальні заняття з окремих предметів або в окремі навчальні дні у підгрупах, використовуючи технології змішаного навчання;
  • вчителям - предметникам на початку нового навчального року слід виявити рівень опанування учнями навчального матеріалу, яким учні оволодівали під час карантинних обмежень самостійно або із використанням технологій дистанційного навчання, визначити необхідність організації повторення цього матеріалу, спланувати та організувати систематизацію та узагальнення навчального матеріалу, актуалізацію окремих тем, передбачити визначення диференційованих навчальних завдань з урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу учнями тощо;
  • уникати організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: рекомендуємо зменшити кількість комунікаційних вправ, уникати групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проводити ранкові зустрічі із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо;

під час організації роботи групи подовженого дня у ТНВК ШПЛ №2  та створення умов для здобуття позашкільної освіти (організація роботи гуртків, секцій, клубів, культурно-освітніх, спортивно-оздоровчих, науково-пошукових об'єднань) на базі закладу освіти перебування в них учнів і педагогічних працівників забезпечується з дотриманням правил згідно з Тимчасовими рекомендаціями щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19), затвердженими постановою Головного державного санітарного лікаря України та «Рекомендаціями щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» визначених Додатком МОН 05.08.2020 року № 1/9-420, Постанови МОЗУ № 50 від 22 серпня 2020 року «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 787  «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від    9 грудня 2020 р. № 1236» на території України на період дії карантину.

  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

Додаток

 

 

 

  «ПОГОДЖЕНО»:                                                                       «ЗАТВЕРДЖЕНО»:

Голова профспілкового комітету                                       Директор Тернопільського

Тернопільського навчально-виховного

 комплексу «Загальноосвітня школа                                навчально-виховного комплексу                                  І-ІІІ ступенів –правовий ліцей №2»                                 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-

                                                                                              правовий ліцей №2»

             Лобас Н.П.                                                                           Іванюк І.В.                                      

 

 

 

ГРАФІК                                                                                                                                                                                     дезінфекції поверхонь   

                                                                     

 у ТНВК ШПЛ №2

(дезінфекція проводиться кожні дві години і після занять)

 

Час проведення дезінфекції

Зона початкових класів

Зона середніх та старших класів

  1.  

10.00-10.20

+

+

  1.  

12.00-12.20

+

+

  1.  

14.00-14.20

+

+

  1.  

15.40-16.00

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           

 

Додаток

 

 «ПОГОДЖЕНО»:                                                                       «ЗАТВЕРДЖЕНО»:

Голова профспілкового комітету                                           Директор Тернопільського навчально-

Тернопільського навчально – виховного                               виховного комплексу «Загальноосвітня

комплексу « Загальноосвітня школа                                       школа І-ІІІ ступенів – правовий ліцей №2»

І-ІІІ ступенів – правовий ліцей №2»                                                                                          

             Лобас Н.П.                                                                              Іванюк І.В.                                       

 

 

 

ГРАФІК                                                                                                                                                                                     вологого прибирання                                                                                  у ТНВК ШПЛ №2

 

Час проведення вологого прибирання

Зона початкових класів

Зона середніх та старших класів

  1.  

11.05-11.25

+

 

  1.  

12.10-12.30

 

+

  1.  

14.15-16.00

+

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

 «ПОГОДЖЕНО»:                                                                       «ЗАТВЕРДЖЕНО»:

Голова профспілкового комітету                                           Директор Тернопільського навчально-

Тернопільського навчально – виховного                               виховного комплексу «Загальноосвітня

комплексу « Загальноосвітня школа                                       школа І-ІІІ ступенів – правовий ліцей №2»

І-ІІІ ступенів – правовий ліцей №2»                                                                                           

             Лобас Н.П.                                                                              Іванюк І.В.                                      

 

 

 

 

ГРАФІК                                                                                                                                                                                     допуску учнів                                                                        

 до  ТНВК ШПЛ №2

 

Учні початкової школи заходять до школи через головний вхід молодшого корпусу по вул. Кармелюка,15, учні середніх та старших класів через головний вхід і запасний вхід корпусу по вул. Новий Світ,11  згідно наступного графіку:

 

Час прибуття                                        до школи

1-4 класи

5-7 класи

8-11  класи

  1.  

07.45-07.55

 

 

+

  1.  

07.55-08.05

 

+

 

  1.  

08.05-08.15

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

 «ПОГОДЖЕНО»:                                                                       «ЗАТВЕРДЖЕНО»:

Голова профспілкового комітету                                           Директор Тернопільського навчально-

Тернопільського навчально – виховного                               виховного комплексу «Загальноосвітня

комплексу « Загальноосвітня школа                                       школа І-ІІІ ступенів – правовий ліцей №2»

І-ІІІ ступенів – правовий ліцей №2»                                                                                           

             Лобас Н.П.                                                                              Іванюк І.В.                                      

 

МАРШРУТ                                                                                                                                                                                     руху учнів школи                                                                        під час навчальних занять та перерв                                                                                 у ТНВК ШПЛ №2

 

Відповідно до Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22 серпня 2020 року N 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 787  «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від    9 грудня 2020 р. № 1236», листа управління освіти і науки ТМР №1023/04 від 02.08.2021р. «Про вакцинацію», з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) у навчальному 2021-2022 році, у ТНВК ШПЛ №2 передбачено наступне зонування для учнів закладу:

  • 1-4 класи

- вхід до школи та вихід через центральні двері;

- зони відпочинку: ліве крило І поверху школи тамайданчик для початкової школи з вхідної сторони школи.

  • 5-11 класи

- вхід до школи та вихід через запасний вихід;

- зони відпочинку: ліве крило І поверху школи, ІІ поверх та спортивний майданчик для середньої та старшої школи з західної сторони школи.

 

 

 

 

.

 

 

Додаток

 

 

Україна                                                                     

  Управління освіти  і НАУКИ

тернопільської Міської ради

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «загальноосвітня школа і-ііі ступенів-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2» тернопільської міської ради тернопільської області


46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

 

 

 

НАКАЗ

______________________________                                           № _________________

 

 

 

 

 

 

Про  організацію питного режиму

у 2021/2022 навчальному році

 

Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу ДСанПІН 5.5.2.008-01, відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», на виконання пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 20 липня 2020 року №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», Постанови від 22 серпня 2020 року N 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»», рекомендацій  МОНУ щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році, листа управління освіти і науки ТМР №1023/04 від 02.08.2021р. «Про вакцинацію» та з метою недопущення поширення захворювань серед здобувачів освіти, педагогічних працівників, технічного персоналу спричинених вірусом 2019-nCov, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 787  «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від    9 грудня 2020 р. № 1236» на території України на період дії карантину, недопущення інфекційних і кишково-шлункових захворювань, , збереження життя і здоров’я учнів та  дотримання санітарно-гігієнічних умов, якісної організації питного режиму в 2021/2022 навчальному році

НАКАЗУЮ:

1.Вчителям початкових класів, класним керівникам 5-11-х класів:

1.1.Провести ряд профілактичних заходів ( бесіди, демонстрація, сюжетні   ігри, перегляд відеофільмів щодо дотримання гігієни питного режиму;

1.2.Винести на батьківські збори питання забезпечення учнів кип’яченою   питною водою з дому і в домашній тарі ( бутилки, термоси тощо);

1.3.Провести відповідну роз’яснювальну роботу з батьками та учнями щодо недопустимості вживання учнями газованих, солодких та фарбованих напоїв з торгівельних точок села;

1.4.Здійснювати постійний контроль за дотриманням учнями гігієни питного режиму та наданих рекомендацій.

2.Призначити відповідальним  за  організацію питного режиму в школі заступника директора з господарської частини Хоркавого Володимира Михайловича.

3.Відповідальному  за організацію питного режиму:

3.1.Здійснювати постійний контроль за чистотою раковин на кухні;

3.2.Забезпечити наявність фільтрів біля бойлера ;

3.3.Забезпечувати  справність кранів на кухні та в шкільних вбиральнях;

3.4.Слідкувати за якістю води;

3.5.Звітувати перед директором школи про стан питного режиму, виявлені порушення, особливі ситуації.

4.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи: ___________ Іванюк І.В.

 

З наказом ознайомлені:

1.____________________Чвертка В.С.

___ ________________2021 року

2.____________________Лєскова Л.Г.

___ ________________2021 року

3.____________________Глущенко Л.М.

___ ________________2021 року

4.____________________Остапенко Т.Т.

___ ________________2021 року

5.____________________Троян М.С.

___ ________________2021 року

6.____________________Радачинська І.В.

___ ________________2021 року

7.____________________ Угрин Г.З.

___ ________________2021 року

8._________________ Онукевич М.Д.

___ ________________2021 року

9.____________________ Терлецька І.О.

___ ________________2021 року

10.____________________ Репетинська Г.С.

___ ________________2021 року

11.____________________Ділай Н.Б.

___ ________________2021 року

12.____________________Тодоренко Л.К.

___ ________________2021 року

13.____________________Оленюк В.І.

___ ________________2021 року

14.____________________Білоус Г.Б.

___ ________________2021 року

15.____________________Момот Н.П.

___ ________________2021 року

16.____________________Самойліч О.В.

___ ________________2021 року

17.____________________ Астраханцева М.П.

___ ________________2021року

18.____________________Марусин Г.І.

___ ________________2021року

19.____________________Дудас М.В.

___ ________________2021 року

20.____________________Бондарук С.О.

___ ________________2021 року

21.____________________Муляр Т.В.

___ ________________2021 року

22.____________________Лобас Н.П.

___ ________________2021 року

23.____________________М’ясковська І.В.

___ ________________2021 року

24.____________________ Згурська С.Б.

___ ________________2021 року

 

25.____________________Ромасишин Г.П.

___ ________________2021 року

26.____________________Чоповська М.В.

___ ________________2021 року

27.____________________Рій В.О.

___ ________________2021 року

28____________________Попович Н.П.

___ ________________2021 року

29____________________Лихолат С.Є.

___ ________________2021 року

30.____________________Чорнописька І.В.

___ ________________2021 року

 

31.____________________Дутчак О.М.

___ __________________ 2021 року

32.____________________Чіпак Ю.В.

___ ________________2021 року

 

33.____________________Федорів А.В.

___ ________________2021року

34. _____________________ Панчук Н.М.

____ __________________ 2021 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

 «ПОГОДЖЕНО»:                                                                       «ЗАТВЕРДЖЕНО»:

Голова профспілкового комітету                                           Директор Тернопільського навчально-

Тернопільського навчально – виховного                               виховного комплексу «Загальноосвітня

комплексу « Загальноосвітня школа                                       школа І-ІІІ ступенів – правовий ліцей №2»

І-ІІІ ступенів – правовий ліцей №2»                                                                                          

             Лобас Н.П.                                                                              Іванюк І.В.                                      

 

 

 

ГРАФІК                                                                                                                                                                                     харчування учнів                                                                                 у ТНВК ШПЛ №2

 

 

Час харчування учнів

Початкові  класи

Середні  та старші класи

1.

09.40-09.55

10.35-11.00

11.40-11.55

+

 

2.

09.45-09.55

11.45-11.55

12.40-12.50

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

 

 

УКРАЇНА                                                                     

  УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ  І НАУКИ

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

 

 

 

НАКАЗ

______________________________                                           № _________________          

 

 

 

Про превентивні заходи

у навчальному закладі

проти розповсюдження

коронавірусної інфекції та призначення

відповідальних осіб щодо запобігання

 поширення коронавірусної хвороби

(COVID-19) у навчальному 2021-2022 році

Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу ДСанПІН 5.5.2.008-01, Відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», на виконання пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 20 липня 2020 року №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», Постанови від 22 серпня 2020 року N 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» , відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 787  «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від    9 грудня 2020 р. № 1236» на території України на період дії карантину та з метою недопущення поширення захворювань серед здобувачів освіти, педагогічних працівників, технічного персоналу, спричинених вірусом 2019-nCov

НАКАЗУЮ:

1.Класним керівникам 1 – 11 класів у поточному навчальному році:

1.1.Провести тематичні уроки здоров’я та ознайомити учнів з пам’ятками « Як себе захистити від вірусних інфекцій», «Як знизити ризик інфікування», «Правила особистої безпеки».

1.2.Розмістити пам’ятки, інформаційні матеріали у класних кімнатах.

1.3.Здійснювати в обов’язковому порядку провітрювання класних кімнат.

1.4.Забезпечити контроль за миттям дітьми рук перед їжею не менше,ніж 25-30 сек. під проточною водою та використання дезінфікуючого засобу.

1.5.Здійснювати до кінця 1 уроку щоденний моніторинг відсутніх ( з них хворих) та надавати вчасно дані черговому.

1.6.Провести відповідну інформаційно – роз’яснювальну роботу з батьками та \або особами, що їх замінюють.

1.7.Щодня інформувати заступників директора з НВР Гнатюк Л.І., Гайдамаху І.П., Корнійчук О.М. про дітей, які поскаржились на погане самопочуття під час освітнього процесу.

2.Заступнику директора з господарської частини Хоркавому В.М. забезпечити посилений режим прибирання та обробки поверхонь дезінфікуючими засобами з фіксацією у відповідному журналі «Журнал проведення вологого прибирання» та «Журнал проведення дезінфекції поверхонь».

2.1.Після проведення занять у кінці робочого дня та на першій великій перерві І поверх та на другій великій перерві ІІ поверх необхідно провести очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів. місць для сидіння, перил, тощо).

2.2.Після кожного навчального заняття проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин.

2.3.На території закладу необхідно розмістити контейнери/урни з кришкою для використаних масок з чіткою яскравою відміткою «ВИКОРИСТАНІ МАСКИ ТА РУКАВИЧКИ».

2.4.У санітарних кімнатах потрібно забезпечити наявність рідкого мила, антисептичних засобів для рук та паперових рушників (або електросушарок для рук). Використання багаторазових рушників заборонено.

3.Призначити відповідальними за щоденний контроль за ситуацією з запобігання коронавірусної інфекції в навчальному закладі освіти заступників з навчально-виховної роботи Гнатюк Л.І.,  Гайдамаху  І.П., Корнійчук О.М.  та медичну сестру Дробницьку  О. І.

3.1.Відповідальним особам:

  • проводити щоденний контроль за виконанням Тимчасових рекомендацій;
  • проведення роз'яснювальної роботи з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти;
  • розробити алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов'язаною з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти;
  • недопущення до роботи персоналу, визначеного таким, який потребує самоізоляції відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я;
  • проведення інструктажу для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.

3.2.Допуск до роботи персоналу закладів освіти здійснюється за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром. Працівники із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37.2 С не допускаються на робоче місце.

3.3.Усіх працівників закладу допускати лише при наявності засобів індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника (або використання тканинних масок).Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

3.4. Організовувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз твердих побутових відходів.

  3.5.Проводити навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог.

         3.6.Обмежувати проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти - проведення педагогічних рад, нарад, конкурсних комісій, конференцій трудового колективу тощо);

3.7.Тримати на контролі забезпечення медичних пунктів закладу необхідними засобами та обладнанням (безконтактними термометрами, дезінфекційними, в тому числі антисептичними засобами для обробки рук, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту);

3.8. Розмістити інформацію (плакатів/банерів) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю.

3.9.Вхід до приміщень закладу дозволяти лише при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим.

3.10.На вході до всіх приміщень закладу організувати місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця дня обробки рук позначаються яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо).

3.11.Пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами, аудиторіями повинно бути мінімізованим, зокрема, шляхом проведення занять впродовж дня для одного і того ж класу (групи) в одній і тій самій аудиторії (кабінеті), застосування модульного підходу до організації вивчення дисциплін тощо).

3.12.У розкладі занять необхідно передбачити можливість визначення різного часу початку та закінчення занять (перерв) для різних класів та груп.

3.13.Необхідно забезпечити раціональне використання запасних виходів із закладу освіти, використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти.

3.14.За можливості забезпечити проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

3.15.Постійно здійснювати профілактичні заходи щодо недопущення розповсюдження інфекцій серед дітей та дорослих.

4.Усім педагогічним та технічним працівникам дотримуватись алгоритму дій щодо недопущення поширення коронавірусної інфекції ( додається)

5.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор ТНВК ШПЛ №2    ___________               Іванюк І.В.

З наказом ознайомлені:

1.____________________Чвертка В.С.

___ ________________2021 року

2.____________________Лєскова Л.Г.

___ ________________2021 року

3.____________________Глущенко Л.М.

___ ________________2021 року

4.____________________Остапенко Т.Т.

___ ________________2021 року

5.____________________Троян М.С.

___ ________________2021 року

6.____________________Радачинська І.В.

___ ________________2021 року

7.____________________ Угрин Г.З.

___ ________________2021 року

 

 

8._________________ Онукевич М.Д.

__ ________________2021 року

9.____________________ Терлецька І.О.

___ ________________2021 року

10.____________________ Репетинська Г.С.

___ ________________2021 року

11.____________________Ділай Н.Б.

___ ________________2021 року

12.____________________Тодоренко Л.К.

___ ________________2021 року

13.____________________Оленюк В.І.

___ ________________2021 року

14.____________________Білоус Г.Б.

___ ________________2021 року

15.____________________Момот Н.П.

___ ________________2021 року

16.____________________Самойліч О.В.

___ ________________2021 року

17.____________________ Астраханцева М.П.

___ ________________2021року

18.____________________Марусин Г.І.

___ ________________2021року

19.____________________Дудас М.В.

___ ________________2021 року

20.____________________Бондарук С.О.

___ ________________2021 року

21.____________________Муляр Т.В.

___ ________________2021 року

22.____________________Лобас Н.П.

___ ________________2021 року

23.____________________М’ясковська І.В.

___ ________________2021 року

24.____________________ Згурська С.Б.

___ ________________2021 року

 

25.____________________Ромасишин Г.П.

___ ________________2021 року

26.____________________Чоповська М.В.

___ ________________2021 року

27.____________________Рій В.О.

___ ________________2021 року

28____________________Попович Н.П.

___ ________________2021 року

29____________________Лихолат С.Є.

___ ________________2021 року

 

30.____________________Чорнописька І.В.

___ ________________2021 року

31.____________________Дутчак О.М.

___ __________________ 2021 року

32.____________________Чіпак Ю.В.

___ ________________2021 року

33.____________________Федорів А.В.

___ ________________2021року

34. _____________________ Панчук Н.М.

____ __________________ 2021 року

 

                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Додаток    

 

АЛГОРИТМ ДІЙ

ПРИ ВИЯВЛЕННІ В УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО

 ПРОЦЕСУ СИМПТОМІВ ХВОРОБИ

 

  1. У разі виявлення первинних симптомів хвороби в учасників освітнього процесу (висока температура, сухий кашель, лихоманка) – максимально ізолювати, забезпечивши індивідуальними захисними засобами (медична маска, рукавички), повідомити керівника закладу освiти, медичну сестру (відповідальну особу), батьків, лікувальну установу, звернутися до лікаря для отримання консультації або подальшого обстеження.
  2. У разі виявлення хворого учня чи працівника під час освітнього процесу керівник закладу освіти має забезпечити виконання таких заходів, як тимчасове обмеження входу до установи та користування приміщеннями.
  3. У день виявлення хворого, включаючи можливих відвідувачів закладу, визначається перелік приміщень, у яких перебував хворий, та забезпечується обмеження їх використання та пересування по маршруту переміщення хворого.
  4. У разі виявлення декількох хворих, які користувалися приміщеннями на одному поверсі, обмежується весь поверх, де вони знаходились. Якщо декілька хворих перебували на різних поверхах, керівнику необхідно видати наказ про тимчасове закриття закладу освіти.
  5. Якщо особа з підозрою на вірус, в якої був контакт з хворим, класифікується як пацієнт, вона припиняє відвідувати заклад освіти протягом 2 тижнів, і здійснює дистанційне лікування під наглядом спеціального медичного закладу (амбулаторно вдома або стаціонарно в лікарні).
  6. Якщо після відвідування закладу освіти підтверджуються підозри на хворобу (був контакт з хворим), необхідно звернутися у спеціальний медичний центр лікування та по можливості (задовільне самопочуття) не відвідувати лікувальний заклад, отримуючи консультації лікаря дистанційно .

 

У той же час, особа, відповідальна за встановлення системи екстреної комунікації з закладами охорони здоров’я, інформує такі заклади та батьків дітей, родичів – у разі виявлення дорослого хворого. Керівник закладу освіти в обов’язковому порядку інформує органи управління освітою (власника).

 

 

 

 

                           Додаток

 

Алгоритм дій

при підтвердженні в учасників освітнього процесу хвороби

за результатами епідеміологічного дослідження

 

  1. У разі виявлення хворого за результатами епідеміологічного дослідження та за погодженням з органами охорони здоров’я необхідно призупинити функціонування класу, де було виявлено хворого, на період 14 днів, або всього закладу освіти.
  2. Приміщення закладу освіти можна використовувати тільки після повної дезінфекції відповідними службами.
  3. Надання психологічної підтримки дітям та закладам освіти, у яких виявлено хворого на коронавірус, через соціальні мережі та медіа можливо лише за згодою закладу освіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

 

               

             Україна                                                                     

               Управління освіти  і НАУКИ

                    тернопільської Міської ради

                   ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС                   «загальноосвітня школа і-ііі ступенів-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2»        тернопільської міської ради тернопільської області


                 46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

 

 

 

НАКАЗ

______________________________                                           № _________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Веселобалківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Казанківської районної ради Миколаївської області

___________________________________________________________________________________

56030, Миколаївська область, Казанківський район, с. Весела Балка, вул. Шкільна 1, тел. 9-46-20,

e– mail: School5.kzn@ukr.net Код ЄДРПОУ 26116800

 

НАКАЗ

                  ____ серпня 2020 року             с. Весела Балка               № _____ а/г

 

 

 

 

 

 

Про особливості відвідування

ТНВК ШПЛ №2

під час адаптивного карантину

 

На виконання пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 20 липня 2020 року №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», Постанови від 22 серпня 2020 року N 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», Листа МОНУ № 1/9-420 від 05.08.2020 року «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», та з метою недопущення поширення захворювань серед здобувачів освіти, педагогічних працівників, технічного персоналу спричинених вірусом 2019-nCov, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 787  «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від    9 грудня 2020 р. № 1236» на території України на період дії карантину,збереження життя і здоров’я учнів та  дотримання санітарно-гігієнічних умов, якісної організації питного режиму в 2021/2022 навчальному році

 

НАКАЗУЮ:

     1.Відповідальним за щоденний контроль за ситуацією з запобігання корона- вірусної інфекції в навчальному закладі, заступникам з навчально-виховної роботи Гнатюк Ларисі Іванівні, Гайдамасі Інні Павлівні, Корнійчук Оксані Миколаївні взяти під особистий контроль:

     1.1.Інформування педагогічними працівниками здобувачів освіти, їхніх батьків або інших законних представників про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу освіти та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОVID-19);

        1.2.Надання роз'яснення батькам здобувачів освіти щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування закладу освіти сторонніми особами. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснювати переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв'язку;

         2.Призначити Ленько Оксану Валеріївну , заступника директора з виховної роботи  відповідальною за координацію проведення інформаційних заходів з профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОVID-19), інших респіраторних захворювань.

         3.Медичній сестрі Дробницькій Ользі Іванівні  проводити моніторинг стану здоров'я учнів і працівників закладу освіти шляхом проведення медичним працівником закладу освіти (у разі її відсутності – Ленько Оксані Валеріївні) термометрії та опитування щодо самопочуття, а також організації регулярної комунікації з батьками учнів для з’ясування стану здоров'я учнів.

4.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор ТНВК ШПЛ №2 ___________ Іванюк І.В.

 

1.____________________Гнатюк Л.І.

___ ________________2021року

2.____________________Гайдамаха І.П.

___ ________________2021 року

3.____________________Корнійчук О.М.

___ ________________2021 року

4.____________________Ленько О.В.

___ ________________2021 року

5.____________________Дробницька О.І.

____________________2021 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 

Україна                                                                     

  Управління освіти  і НАУКИ

тернопільської Міської ради

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «загальноосвітня школа і-ііі ступенів-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2» тернопільської міської ради тернопільської області


46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

 

 

 

НАКАЗ

______________________________                                           № _________________

 

 

 

 

 

 

Про затвердження Тимчасового порядку

організації освітнього процесу

у ТНВК ШПЛ №2

у 2021/2022 навчальному році

на період карантину

 в зв'язку з поширенням

коронавірусної хвороби (соvid-19)

На виконання пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 20 липня 2020 року №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», Постанови від 22 серпня 2020 року N 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 787  «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від    9 грудня 2020 р. № 1236» на території України на період дії карантину та на виконання рішення педагогічної ради колективу навчального закладу від «31» серпня 2021р.                                                   

протокол № 1

 

НАКАЗУЮ:

1.Затвердити та ввести в дію на час адаптивного карантину Тимчасовий порядок організації освітнього процесу у Тернопільському навчально-виховному комплексі "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – правовий ліцей №2»

у 2021/2022 навчальному році на період карантину в зв'язку з поширенням

коронавірусної хвороби (соvid-19) (додається).

2.Усім учасникам навчально-виховного процесу та працівникам школи суворо дотримуватись Тимчасового порядку організації освітнього процесу у Тернопільському навчально-виховному комплексі "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – правовий ліцей №2»  у 2021/2022  навчальному році на період карантину в зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (соvid-19).

3.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор ТНВК ШПЛ №2  ___________ Іванюк І.В.