Максимишина Галина Павлівна
МАТЕРІАЛИ
Вчителя історії
вищої категорії
старшого вчителя
Максимишиної
Галини Павлівни
Тема над якою працює заклад
У 2020-2021 навчальному році педагогічні працівники будуть працювати над проблемою «Вдосконалення профільно орієнтованого цілісного освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу», реалізовуючи Стратегію розвитку ТНВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – правовий ліцей №2» на 2020-2025 роки.
Тема над якою працює вчитель
Розвиток логічного мислення і формування активної громадянської позиції на уроках історії
Резюме
Прізвище, ім’я, по-батькові: МАКСИМИШИНА
Галина Павлівна
Дата народження: 26 жовтня 1955 року
Адреса м. Тернопіль, вул. Тиха, 14
Освіта: вища,
Кам’янець-Подільський педагогічний інститут
Фахова спеціалізація вчитель історії і суспільствознавства
Володіння ПК користувач
Володіння мовами українська (рідна), російська (вільно),
німецька зі словником (читаю і перекладаю)
Нагороди 2002 р. Грамота управління освіти та науки Тернопільської міської ради за високі досягнення на ниві навчання і виховання підростаючого покоління
2005 р. Грамота управління освіти та науки Тернопільської міської ради за багаторічну сумлінну працю у справі навчання і виховання підростаючого покоління
2005 р. Грамота профспілки працівників освіти і науки м. Тернополя за сумлінну працю та активну участь в профспілковому русі
2007 р. Грамота управління освіти та науки Тернопільської міської ради за високі досягнення на ниві навчання і виховання підростаючого покоління
2009 р. Грамота управління освіти та науки Тернопільської міської ради за високі досягнення на ниві навчання і виховання підростаючого покоління
2010 р. Грамота управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації за багаторічну сумлінну працю, успіхи у навчанні і вихованні учнівської молоді та за підсумками атестації педагогічних працівників
2010 р. Грамота управління освіти та науки Тернопільської міської ради за багаторічну сумлінну працю на освітянській ниві та результативність у роботі
2010 р. Грамота Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 за особисті досягнення у формуванні в учнів правової культури та перемогу в номінації «Вчитель-наставник»
2012 р. Грамота управління освіти та науки Тернопільської міської ради за високі досягнення на ниві навчання і виховання підростаючого покоління
2015 р. Грамота управління освіти та науки Тернопільської міської ради за високий професіоналізм, багаторічну працю
2015 р. Грамота Тернопільського навчально-виховного комплексу «Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – правовий ліцей №2» Тернопільської міської ради Тернопільської області за особисті досягнення у формуванні високої правосвідомості підростаючого покоління, його активної громадської позиції, багаторічну працю
2015 р. Грамота-подяка від міського голови Тернопільської міської ради
2016 р. Медаль за відданість справі міністерства освіти і науки України (Всеукраїнське об’єднання «Країна»)
2016 р. Подяка міського голови Тернопільської міської ради за сумлінну працю в галузі освіти, високий професіоналізм у роботі, особистий вагомий внесок у справу формування правосвідомості підростаючого покоління нації
2016 р. Грамота управління освіти та науки Тернопільської міської ради за високі досягнення на ниві навчання і виховання підростаючого покоління
2018 р. Грамота управління освіти та науки Тернопільської міської ради за високі досягнення на ниві навчання і виховання підростаючого покоління
2020 р. Грамота управління освіти та науки Тернопільської міської ради за високі досягнення на ниві навчання і виховання підростаючого покоління
Практичний досвід роботи: 1981-1984 рр. вчитель історії,
середня школа №15, м. Тернопіль
1984-1992 рр. вихователь,
Дитячий садочок №14, м. Тернопіль
з 1992 р. дотепер вчитель історії
Тернопільської загальноосвітньої школи №2
І-ІІІ ступенів
Тема досвіду ГРУПОВІ ФОРМИ РОБОТИ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
Опис досвіду
У своїй роботі я віддаю перевагу тим формам навчання, що дають можливість дітям вільно спілкуватися між собою, виробляти колективні рішення і здійснювати власний вибір. На уроках історії діти працюють у парах, групах, проводимо навчальні ігри, використовуємо діалоги, інсценівки. Різноманітні позакласні заходи допомагають розвивати творчу активність учнів. Для мене важливо, щоб діти говорили, не боялися помилятися, вчилися слухати і поважати погляди і думку інших людей, але при цьому формувати власну думку, могли її пояснити і відстояти. При оцінюванні звертаю увагу на активність, оригінальність пояснення, правильні відповіді.
На уроках із використанням колективних форм роботи можуть виникати проблеми із дисципліною, тому що діти жваво обговорюють проблеми, починають голосно говорити, не завжди можуть вчасно зупинитися і почути думку інших. В таких випадках я пропоную учням сформувати певні правила і дотримуватись їх.
ПРАВИЛА РОБОТИ В ГРУПІ
1. Під час обговорення в групі треба вислухати думку кожного.
2. Не можна ображати один одного.
3. Не можна перебивати один одного.
4. Не можна підвищувати голос, щоб не заважати іншим.
5. Варто давати оцінку пропозиції, а не особистості.
Галина Павлівна бере активну участь у конференціях, нарадах, тренінгах, методоб’єднаннях, є співавтором брошури «Методичні рекомендації до викладання історії в школі «Формування національно-патріотичної свідомості школярів в системі створення музею в школі»
- Семестер -01.09.2020р-30.12.2020р
- Семестер- 11.01.2021р-04.06.2021р
Тривалість канікулів
Осіні 21.10.2020р -26.10.2020р
23.11.2020р- 29.11.2020р
Зимові 31.12.2020р-29.02.2021р
Весняні 22.02.2021р-29.02.2021р
12.04.2021р -18.04.2021р
Вихідні дні -14.10.2020р ,25.12.2020р
08.03.2021р, 03.05.2021р, 10.05.2021р
Розклад дзвінків Розклад уроків
1.08.10 -8.55 Вівторок Четвер
2.9.00 – 9.45 2 – 8А1 2 - 8В3
3.9.50 – 10.35 4 – 8Б2 3 – 5Г4
4.10.45 – 11.30 5 – 5Б2 4 – 8Б2 хрис/іст
5.11.45 – 12.30 6 – 8Б3 7 – 8А1
6.12.40 -13.35 7 – 8А1 іст/хрис
7.13.30 – 14.15
8.14.20 – 15.05
9.15.10 -15.55