Технічні обгрунтування харчування 2022

26.01.2022   Administrator   Категорія: Фінансова звітність

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру
бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 No 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))


1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Тернопільський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-правовий ліцей №2 Тернопільської міської ради Тернопільської області, Код згідно з ЄДРПОУ: 14034209,  місцезнаходження: 46003, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Новий світ 11; категорія: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код CPV 55510000-8 Послуги їдалень.

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-24-001042-b 

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Учасником  повинні надаватися послуги відповідно до Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого  наказом МОЗ України, МОН України від 01.06.2005 року N 242/329.

     Орієнтовне чотиритижневе меню погоджене з Держпродспоживслужбою, з врахуванням калорійності, щоденного набору продуктів харчування, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерством охорони здоров'я України від 25.09.2020 № 2205 "Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти."

Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій), повинні бути якісними та відповідати стандартам та вимогам, які передбачені чинним законодавством України та іншим нормативним документам.

Продукти, з яких готуються страви, не повинні містити синтетичних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів смаку, штучних консервантів. Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість.

Відповідальність за виконання норм харчування і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на учасника, що забезпечує харчування учнів. 

    Режим і графік харчування дітей та примірники чотиритижневих меню узгоджуються з керівником закладу, та погоджуються з Тернопільським міським Управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області. Меню складається з різним виходом страв.

    Забезпечення приготування їжі високої якості, проведення щоденного бракеражу страв за участю працівників замовника у відповідності до діючого положення про бракераж на підприємствах громадського харчування.

Термін зберігання товару повинен відповідати  санітарним нормам зберігання. Продуктів харчування до закладу повинні доставлятися спеціалізованим транспортом, харчування дітей повинно бути збалансованим та раціональним з дотримування санітарно-гігієнічних умов.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:  Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2022 рік за рахунок коштів бюджету Тернопільської міської територіальної громади на 2022 рік. 

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 477.750грн (Чотириста сімдесят сім тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Кількість учнів пільгових категорій – 78 дітей

Орієнтована кількість днів харчування – 175 днів

Обсяг надання послуг – 13 650 діто-днів

Очікувана вартість: 13 1650 * 35,00 грн. = 477,750 грн.

 

 

            Уповноважена особа                                                          О.В. Іващенко