Наказ №43

15.03.2020   Administrator   Категорія: COVID-19

 УКРАЇНА                                                                        

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ-ПРАВОВИЙ ЛІЦЕЙ №2»ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ 


46003, м. Тернопіль, вул. Новий Світ, 11; тел.: 52-57-96; 25-94-74.

 

НАКАЗ

12.03.2020 р.                                                                                                           № ­­­­ 43

Про заходи щодо запобігання

поширенню коронавірусу COVID-19

 

            На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 11.03.2020 № 207 «Про запобігання поширенню на території Тернопільської міської територіальної громади коронавірусу», наказу управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації від 11.03.2020 № 60-од «Про заходи щодо запобігання поширенню інфекції, спричиненої коронавірусом COVID-19 на території Тернопільської області», враховуючи лист Міністерства освіти і науки України від 11.03.2020 № 1/9 – 154 «Рекомендації щодо попередження масового розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом, і гострих респіраторних інфекцій, наказу управління освіти і науки ТМР №88 від 12.03.2020 року, з метою  запобігання  поширенню коронавірусу.

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Призупинити із 12 березня до 03 квітня 2020 року освітній процес у ТНВК ШПЛ №2

2. Вчителям предметникам, класним керівникам, учасникам освітнього процесу:

2.1. Забезпечити інформування учнів,  батьків про тимчасове призупинення освітнього процесу.

2.2 Відмовитись від проведення та участі в масових заходах освітнього, наукового, соціального, спортивного та мистецько-розважального характеру в усіх корпусах та на території закладу освіти, зокрема проведення спартакіад, змагань, конкурсів, виставок, концертів  тощо.

2.3. Заборонити направлення за кордон здобувачів освіти  та працівників закладу освіти до країн із високим ступенем ризику зараження.

2.4. Розробити заходи щодо забезпечення проведення навчальних занять за допомогою дистанційних технологій та щодо відпрацювання занять відповідно до навчальних планів після нормалізації епідемічної ситуації.

2.5. При організації дистанційного навчання в закладі освіти врахувати методичні рекомендації ТКМЦНОІМ, що додаються.

2.6 Забезпечити виконання профілактичних заходів щодо попередження масового розповсюдження інфекції та проведення  протиепідемічних  заходів, зокрема,  дезінфекції приміщень, обладнання, інвентарю з використанням дезінфікуючих засобів, що дозволені законодавством до застосування.

3. Головному бухгалтеру Мацієвській Н.В.:

3.1. Оплату праці  працівників закладу здійснювати з розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, за умови, що вчитель , вихователь виконує інший вид робіт (організаційно-педагогічну, методичну, наукову діяльність тощо).

3.2. Оплату  праці непедагогічних працівників проводити  в розмірі тарифної ставки, відповідно до попереднього навантаження.

4. Наказ розмістити на сайті ТНВК ШПЛ №2.

5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

 

 

Директор закладу                                                                 І.В. Іванюк

 

 

 

Вик. Гайдамаха І.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до наказу ТНВК ШПЛ №2

від 12.03.2020р.  № 43

 

Методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання учнів закладів загальної середньої освіти

 

Дистанційна форма навчання в ЗЗСО запроваджується відповідно до  Положення про дистанційне навчання, затвердженого наказом МОН України від 14.07.2015 № 761, листа МОН України від 11.03.2020 №1/9-154 «Рекомендації щодо попередження масового розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом, і гострих ​респіраторних інфекцій», наказу управління освіти і науки ТОДА від 11.03.2020 № 60-од «Про заходи щодо запобігання поширенню інфекції, спричиненої корона вірусом на території Тернопільської області».

Під час карантину рекомендуємо здійснювати дистанційне навчання через мережу Інтернет.

            Дистанційне навчання організовується відповідно до освітніх програм ЗЗСО.

Технології дистанційного навчання під час організації та забезпечення освітнього процесу можуть використовуватись у ЗЗСО за наявності у них відповідного кадрового та системотехнічного забезпечення.

Освітній процес за дистанційною формою навчання здійснюється в таких формах: самостійні роботи, навчальні заняття,  контрольні роботи тощо.

Основні види навчальних занять за дистанційною формою навчання: лекція, семінар, урок, практичні заняття, лабораторні заняття, консультації та інші. До інших видів навчальних занять при здійсненні освітнього процесу можуть відноситись ділові ігри, виконання проєктів у групах тощо.        

Звертаємо увагу, що системотехнічне забезпечення дистанційного навчання включає:

– апаратні засоби (персональні комп’ютери, мережеве обладнання, джерела безперебійного живлення, сервери, обладнання для відеоконференц-зв’язку тощо), що забезпечують розроблення й використання веб-ресурсів навчального призначення, управління освітнім процесом та необхідні види навчальної взаємодії між суб’єктами дистанційного навчання в синхронному  й асинхронному режимах;

– інформаційно-комунікаційне забезпечення із пропускною здатністю каналів, що надає всім суб’єктам дистанційного навчання навчального закладу цілодобовий доступ до веб-ресурсів і веб-сервісів для реалізації освітнього процесу в синхронному та асинхронному режимах.

Для забезпечення дистанційного навчання веб-ресурси навчальних дисциплін (програм) можуть містити:

– відео- та аудіозаписи лекцій, семінарів тощо;

– мультимедійні лекційні матеріали;

– термінологічні словники;

– практичні завдання з методичними рекомендаціями щодо їх виконання;

– віртуальні лабораторні роботи з методичними рекомендаціями щодо їх виконання;

– віртуальні тренажери з методичними рекомендаціями щодо їх використання;

        пакети тестових завдань для проведення контрольних робіт, тестування з автоматизованою перевіркою результатів, тестування з перевіркою вчителем;

– ділові ігри з методичними рекомендаціями щодо їх використання;

– електронні бібліотеки чи посилання на них тощо.

Перелік веб-ресурсів навчальних дисциплін (програм), необхідних для забезпечення дистанційного навчання, визначається навчальним закладом залежно від профілю навчальної дисципліни.

 

Інструменти та електронні ресурси для організації дистанційного навчання:

електронна пошта – це стандартний сервіс Інтернету, що забезпечує передавання повідомлень як у формі звичайних текстів, які в інших формах (програмах, графіці, звуках, відео) у відкритому чи зашифрованому вигляді. У системі освіти електронна пошта використовується для організації спілкування викладача й учня, а також учнів між собою;

форум – найпоширеніша форма спілкування викладача й учнів в дистанційному навчанні. Кожний форум присвячений будь-якій проблемі або темі. Програмне забезпечення форумів дозволяє приєднати різні файли певного розміру. Кілька форумів можна об’єднати в один великий. Наприклад, під час роботи малої групи учнів над проєктом, створюються форуми для кожної окремої групи з метою спілкування під час проведення дослідження над вирішенням поставленого для даної групи завдання, потім – обговорення загальної проблеми проєкту всіма учасниками освітнього процесу (веб-конференція).

чат – спілкування користувачів мережі в режимі реального часу, засіб оперативного спілкування людей через Інтернет. Є кілька різновидів чатів: текстовий, голосовий, аудіовідеочат. Найбільш поширений текстовий чат. Голосовий чат дозволяє спілкуватися за допомогою голосу, що під час вивчення іноземних мов у дистанційній формі є важливим моментом;

відеоконференція – це конференція реального часу в on-line режимі. Вона проводиться у визначений день і у призначений час;

блог (форма спілкування, яка нагадує форум, де право на публікацію належить одній особі чи групі людей).

Рекомендуємо використовувати:

-          EdEra (школярі) - https://www.ed-era.com/

-          iLearn (школярі) - https://ilearn.org.ua/ (Гейміфікована платформа для підготовки до ЗНО).

-          Prometheus (учні 11 класів, підготовка до ЗНО)  https://prometheus.org.ua/

 

Інструменти для спільної роботи:

-          https://www.mentimeter.com/ https://get.plickers.com/ https://www.quizalize.com/ https://nearpod.com/ https://kahoot.com/ (проведення  контрольних робіт, тестів й оцінювання в ігровій формі);

-          https://onlinetestpad.com/ua  –  конструктор тестів, опитувань, кросвордів, ігор та комплексних завдань;

-          https://learningapps.org/ – готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів, завдань;

-          Google Документи для спільної роботи;

-          різний контент в Ютубі (відео, короткі ролики, фільми BBC або National Geographic)

-          аудіо-книги;

-          блоги педагогів тощо.