Освітнє середовище
Про готовність закладу до впровадження інклюзивного навчання.
24.12.2020 Administrator Категорія: Освітнє середовище
Структура та режим роботи ТНВКШПЛ №2 на 20/21 навчальний рік
01.12.2020 Administrator Категорія: Освітнє середовище
Відповідно до Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 р. №2145-УІІІ, враховуючи рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо структури 2020/2021 навчального року, наказу управління освіти і науки Тернопільської міської ради від 17.08.2020 року №207 «Про відновлення діяльності та режим роботи закладів загальної середньої освіти Тернопільської міської ради в умовах адаптивного карантину», з метою чіткої організації праці вчителів, учнів та обслуговуючого персоналу ТНВК ШПЛ №2
Навчальні заняття організовуються за триместровою системою:
Типові програми для учнів початкової школи
01.12.2020 Administrator Категорія: Освітнє середовище
Типові програми для 1-4 класів
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України
від 08.10.2019 року № 1272
Типова освітня програма,
розроблена під керівництвом Савченко О. Я.
1 - 2 клас
Пояснювальна записка
Початкова освіта – це перший рівень повної загальної середньої освіти,
який відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікацій.
Розклад уроків на 2019-2020 та 2020-2021 навчальні роки
26.11.2020 Administrator Категорія: Освітнє середовище
Алгоритм дій працівників ТНВК ШПЛ №2 на випадок виявлення ознак захворювання Covid-19
26.11.2020 Administrator Категорія: Освітнє середовище
Що робити, якщо учень вашої школи
має ознаки захворювання на Covid-19?
Критерії оцінювання
26.11.2020 Administrator Категорія: Освітнє середовище
Рівні навчальних досягнень |
Бали
|
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
I. Початковий |
1 |
Учень (учениця) може розрізняти об'єкти вивчення |
2 |
Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення |
|
3 |
Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання |
|
II. Середній |
4 |
Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію |
5 |
Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило |
|
6 |
Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком. |
|
III. Достатній |
7 |
Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії |
8 |
Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її) логічна, хоч і має неточності |
|
9 |
Учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією |
|
IV. Високий |
10 |
Учень (учениця) має міцні знання, здатний (а) використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення, аргументувати їх |
11 |
Учень (учениця) на високому рівні володіє узагальненими знаннями в обсязі та в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми |
|
12 |
Учень (учениця) має системні глибокі знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення |
Навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності
26.11.2020 Administrator Категорія: Освітнє середовище
- Навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності;